Use Instagram online with the best experience: fast, clear and beautiful! Browse, explore, comment, like and more!
pinsta introduction splash
@_michaeldsilva_
Michael Silva | 20 yrs. | | Cali ☀️🌵🌴 | | Positive Vibes 🌀 |
30
Posts
893
Follower
616
Following
loading
Earlier today 😎
87 10 6d
_michaeldsilva_
@xx00crystal00xx thanks cousin 😊
sweetcindy_
PAIN IN THE ASS
Drive in, Ayye 👐
59 2 1w
gabylovely
You make it so hard lol why you gotta post it on instagram lol this is how I got you last time lmao :P @_michaeldsilva_
realkimmyc
Where 😭
Let's #Throwback this shit with my Brother 💣🔫
82 40 1 2w
_michaeldsilva_
Ohh shit Putita got jokes now I see 😏😂 @clipperella @mramezquita
mramezquita
Hahahahaha lmaooooooo 😂👌 shit just for real!!!!! @clipperella @_michaeldsilva_
Repost 😌👌
75 6 2w
mramezquita
I feels you 👌 bro shiiiieeeeeeet lol 😎
_kevotrippyy
@pinchevladyy
So blame it on the night. Don't blame it on me, don't blame it on me. 👌
103 2 3w
lovelyemery
I see the black eye is gone 😂
_michaeldsilva_
@lovelyemery shut up lol
My babygirl Eztli 😍
125 10 1 month ago
queenstephanieee_
Awwww 😻😻😻😻
framkyh
Sick ass dog yo!!! @_michaeldsilva_
Basically 👌
72 1 1 month ago
zerksis_zahnotti
Koh I tisssss
Selfie game weak.. Oh well 😌
103 6 1 month ago
julie_ariana
@_michaeldsilva_ ur eyebrows tho!!on point best friend
sweetcindy_
My mcm everyday 😻😘
Closing shift tonight will be the death of me 😅🔫
95 1 1 month ago
jgunz12
I love you eyes 👀
Chillin 😎
88 1 1 month ago
_michaeldsilva_
@cuecue92 😏😏😏
Positive vibes 😎🌀
113 24 8/25/2014
gabylovely
Yeah if anything ill keep you in mind if they need people(:
_michaeldsilva_
@gabylovely yay okay (: Well I'm tired, heading to bed so Goodnight (:
Back 😎
78 8/19/2014
My number 1 lady, always 💯
96 1 8/3/2014
_michaeldsilva_
@cripnaassty_24 ☺️😏
#Throwback Thursday 😂😂
100 14 1 7/11/2014
When I say MALI you say BU, MALIBU 😎
108 30 7/10/2014
_michaeldsilva_
@genesiskatlyn_ 😊😊
Look who came to visit me 😊👌
97 4 7/5/2014
dj.poisen
I love her lol
neshaanaya
Emely!!!!!
Happy 4th y'all, be careful & safe. 🎉
85 1 7/5/2014
Just cause it's my MUTHAFUCKEN BIRTHDAY nigguhs 😏👐
113 35 7/3/2014
kaleb_from_statefarm
Tbh you're my bro damn I remember partying with you back in California shit bro we need to link up when I get out there
_michaeldsilva_
@kaleb_from_statefarm man bro I miss yo ass!!! For real tho!!
When I met you in the summer To my heartbeat sound We fell in love As the leaves turned brown.
88 14 6/29/2014
_michaeldsilva_
@framkyh 😊😊😊 dude you make blush so much!!
maybeitzmaybelline
@framkyh @_michaeldsilva_ GAYYYYYY
Nigga try to lock her down, but she gon rebel Like cuffing season over nigga she out on bail.
98 6/2/2014

loading