Explore Instagram online with the best experience, follow interesting people, post comment and share photo to Facebook, twitter and all other websites.
loading
[x]
@elijah_blanchard
Elijah Blanchard™💡 LIFE IS SHORT dont waste time being angry, hate, hold grudges and being sad; but BE HAPPY, love and be blessed
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ask.fm↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ http://ask.fm/Elijah_blanchard
74
Photo
221
Follower
207
Following
💙🐶
35 7 2 weeks ago
I need a puppy though.. Now 😩
Its almost here, who's excited?
24 7 3 weeks ago
Nah never that
Wow! I see how it is ✋ @goonharpoon
🔥
21 2 3 weeks ago
Instead of posting your deep quotes why don't you post your ice bucket challenge video?
I would but my weave @goonharpoon
👀⬆
41 14 1 month ago
Ik ik 😂 its juss that idk you so idek what to say 👋😩
Tbh? I dont know you but ur cute. Rate? 9
👤
30 1 month ago
New pup 🐶😊
36 5 7/13/2014
So cutee
AWW😍😍
Morning peoples 💦
25 8 7/12/2014
Ohhh thats coo 👌👌
Tbh idk tbh you seem cool rate:9
📖
19 8 7/12/2014
Lol just people its a really good poem
Hmmmm @sadi_tree
💤
33 2 7/7/2014
Tbh // idk you 😁
📏
23 1 6/28/2014
Exactly @elijah_blanchard 🌹⭐😎
On top of the world 🌍
36 6/23/2014
👣
24 6/23/2014
⛵👞
37 11 6/17/2014
If you got all that money then do it lol @mikeyy_franciss
I'm getter there lol but I'm bouta buy some sperrys Friday
37 10 6/4/2014
Tbh. I don't really know u but ur cute
Junior☺️
Yesssss! Lmao 😂
29 4 6/3/2014
Lmao 😂 @elijah_blanchard
@adaobii0_0 if u tryin to insult them its not working cuz its for haters to hate and i find them very smart so sit down and calm urself
Whst happened????
29 5/2/2014
Tell me when its all over, when the rain stops and the sun is shining. .....
33 15 5/2/2014
Im done 😢.........
21 2 5/1/2014
So sad😢😢
Tbh; I don't know you but you're awesome. Rate; 10⭐️
loading