Use Instagram online with the best experience: fast, clear and beautiful! Browse, explore, comment, like and more!
pinsta introduction splash
@jojotsai1012
JojoTsai Part forever
275
Posts
67140
Follower
101
Following
loading
8360 11908 3/8/2014
k4buli
@moe_the_chief this that chink that killed herself cuz her boyfriend left her. Right?
mustafa_or_mufasa
And here comes a really stupid question (so is she dead?) 😂😂@moe_the_chief
8914 8031 3/8/2014
daiisiie13
*she has died @sherrylin_cjoo
moe_the_chief
@mustafa_or_mufasa
let it burn,all the things like ashes float away.
5787 1726 3/8/2014
miitan.629
燃えてる
by.lena
omg....
I never thought that you’d deceive me,可我依旧爱你。
4291 1573 3/8/2014
vanx.v
Tanggalnya gak tau cuman cari di youtube :on the spot 7 kisah selfie yang berakhir maut
vanx.v
@yiikaywu1198
不要忘记我们曾经那些美好。
2756 667 3/8/2014
itsmeiin
Baju yang dipake terakhir waktu bunuh diri
arnikyo_12
She said "Everybody have better" so sorry if I wrong XD wkwkwkw
有空去看看我们的小儿子。在CC喵屋,地址你肯定不记得了吧,你在微博或者大众点评搜一下就有了,我和老板娘打过招呼了,如果你一年后回国想来看小neal的话出示你的身份证就可以把他领走。
3144 613 3/8/2014
fairydisenchantment006
@jojotsai1012 hihi你好
ooohyuri
@m16720 @_mrs.jk this girl did suicide 😣 RIP
老公,爸比,我的王子,等到来生,你一定要兑现你的承诺来娶我,不可以再食言了哦。
2865 745 3/8/2014
itsmeiin
Saat2 depresi yg udah muncak :(
shintanurlitasari
sejak ada di on the spot jadi banyak yg follow yah,,, semoga tenang disana ...
我死之后,会日夜缠绕在你身边,我再也不要离开你了。
2381 663 3/8/2014
arnikyo_12
she said "After I die, will the night wrapped around you, I'll never leave you" oh, this is scary -_-
ratuagness
Sis lipstick nya bagus. Nyx atau maybelline tuh? Lucu
原来那几天我做的所有噩梦都是真的,我梦见的事情都是真正发生过的,只是当时被瞒得一无所知,一切都太后知后觉,我这辈子没做过什么坏事,为什么要让我受这样的折磨,这些天活得好辛苦,想让自己忘记这一切,想控制住情绪不要在每一个深夜里痛哭,可是我做不到,我没有办法,这一切对我来说都太不公平了,我无法承受。
3580 722 3/7/2014
jesicacaroline1
Ni vid wkwk @nz_davidlie
nz_davidlie
@jesicacaroline1 anjirr kok bisa sih?
你知不知道有一種鳥沒有腳的?他的一生只能在天上飛來飛去,飛累了就在風裡睡覺,一輩子只能落地一次,那就是他死的時候。
1847 216 3/7/2014
sinagamonaria
Ohh iya, thanks @popcornmateng
arnikyo_12
Did you know that there is a bird without feet? His life can only fly in the sky, flying tired, they sleep in the wind, landing only once a lifetime, that is, when he died - jojoTsai said
1447 168 3/7/2014
mcsaverin
Lsng terkenL
heny.tm
@_yolandaharin gara gara mama cowoknya gx restuin,,jdi dia bunuh diri,,noh liat yg di foto yg atas atas,,dia lgi duduk di atas bangunan,,foto kedua,,dia lompat waa,terus yg ada api api dia lagi bakar segala kenangan nya sama cowoknya,,,getooohhh,,mau lebih panjang??
從此以後,再也見不到這樣的笑容。
1870 342 3/7/2014
angelychen16
@dickieadiwijaya95
hndmynt
Jojotsaaaaaaaaaai kenapa lo rela rela in mati buat , karena pacar loo! Lo itu cantik,banyak lah yang mau sama lo,semoga di terima di sisi-Nya.@jojotsai1012
1313 144 3/7/2014
iloveusomuchmuahh
Love is painful......rest in peace dear....but dont haunt me... 😢
分手十二天了。我和各种男人出去玩,吃饭,看电影,喝酒,唱歌,随便一个都比他帅,比他有钱,我说这个只是想说明我并不是找不到比他好的男人了,更不是我图他有多帅,多有钱,我身边条件好的男人一大把,跟我熟的朋友都知道,只是我心里无法再接受别人,每次玩到最后我都在哭,我逼自己微笑,我告诉自己“做人最重要的就是开心”,我不断的催眠自己,可是终究催眠不了自己的心。我不明白,既然选择的不是我,为什么要给我这么多期望,给我这么多承诺?既然根本没想跟我生宝宝,为什么还要让我起名字?他说过如果他母亲不同意我们结婚,他就跟我谈一辈子的恋爱,等我们老了再结婚,这真的是我这辈子听过最浪漫的情话了,可是也是谎话。这些我都忘不了,不可能忘的,除非我死。
2295 497 3/6/2014
odytetratron
http://youtu.be/w6qnQnO3T60 😞
noviezaras
when the death way is a better solution . OMG !! How stupid is it!!
1302 214 3/6/2014
catherineyohanes
Rest in peace. Semoga tenang di sisi Tuhan
puterisyarief
itu mereka lagi bahas apa sihh? translating dong ..
842 65 3/6/2014
fariehmd
@crunch90 kenapa sunat ? 😂😂😂😂
shintanurlitasari
Kalo aja aku ngerti bahasanya.....
733 87 3/6/2014
nadyagiovany
Heheh liat inggrisny dlu kmaren hehe itu bntu jawab aja hehe @tamalasanty17
tamalasanty17
Dari mana inggrisnya ? @nadyagiovany
因为拜年这事,我还哭了一晚上。
1052 270 3/6/2014
dxmel_tjg
Translate (?) @_gek_devi_
_gek_devi_
Translate aja digoogle
573 14 3/6/2014
dellasiregarsilo
Eeehh apanya ini?? Siapapun tolonglah artikan dulu ini 😭 kepo kali aku ... peyisss kakaaa 😖
他给她家打电话拜年那天。
662 116 3/6/2014
seong_hyo_jae
Itu orang cina
awkwollie
Cowokny jahat bgtt kok gitu sihhh ga bisa mikir jauh apa?

loading