Use Instagram online with the best experience: fast, clear and beautiful! Browse, explore, comment, like and more!
pinsta introduction splash
@officialmariajade
King Of Diamonds Flying Angel Maria Jade #thepolemassacre #noremorse new to the bars! new to yoga.Pole beast and getting better! King kong queen! Miami 🌴Bookmariajade@gmail.com http://vimeo.com/m/75371562
445
Posts
54741
Follower
4530
Following
loading
@livingprofoundly hey boo 👋👋👋 ❤
325 3 9h
brandonvsthaworld
@officialmariajade Come to @blackdiamondsclub April 11 to chill wit @yogottikom
livingprofoundly
Hey boo! Be back there real soon 😘😘
@princemarkiedee and I closing around with the dubsmash
81 5 20h
persuadem3.mm
I miss yall @princemarkiedee @officialmariajade Crazy AF lol😱
officialmariajade
@persuadem3.mm I miss you too
💪
670 10 1d
king_jmacthemasterpiece
Tell her I said pull up
butts_everywhere
#magnificent
💋
648 12 1d
klaton_fitness
Nice ass hun 😘
kfifth
🙌🌹
Face beat by yours truly.. Semi-Goth look tonight
431 7 1d
manuel__ascuy
Ese color te ves horrible pero eres una mujer interesante.
bugattijoeprod
@officialmariajade by the look in your eyes I can tell u want me
This concludes our date.. Mother and sonx2 time.. Frozen yogurt! Eizel don't tell nobody but I had ice cream right before I thought about stopping here.. Smh.. I feel extremely guilty now 🐽
218 4 2d
queen.illy
Is it like sweet frog ??
officialmariajade
@queen.illy yes
132 1 2d
mr.toneloc1970
Y'all still on da beach since i talked to you at 3;00 ? @officialmariajade
And the youngest is getting sand all in his hair 😒 lol
179 3 2d
mr.toneloc1970
That's what he was doin last time when we was on south beach ! Bol @officialmariajade
officialmariajade
@_itzmstylerbitch come @mr.toneloc1970 he's so good at it too lol
@wesleyjonathan is he ready or nah? Lol
126 4 2d
wesleyjonathan
Doesn't count unless u film them...😝
officialmariajade
@wesleyjonathan right... I'm so mad. This guy was doing pull-ups and right when he got off I hit one and he's like "ahhhhhhh a muscle up" then I ran into guys going to the marines and they were impressed. I also worked on my back lever..
Better be good! Doesn't look all that 😤
176 7 2d
officialmariajade
@hair_by_dee23 no I didn't return it on the strength of them thinking "black people are always trying to get a free meal" I boxed it up to take home and fix up and left a nice tip anyway.. At the same time they can't cut a piece of my meal to taste and make sure it's right so I'm not completely complaining I just won't return there. @mr.toneloc1970 another beach.. The kid friendly beach this time.. But I do love my favorite restaurant on south beach. Haven't been there since you were here
hair_by_dee23
I understand where your coming from exactly
Just the 3 of us.. Dinner time...
150 9 2d
Hollywood Beach Boardwalk
officialmariajade
😭😭😭😭
official_la_shala5514
Awww. Perfect mother . @officialmariajade
Homemade garlic and onion mashed potatoes, homemade double baked macaroni made with Ditalini pasta, sautéed broccoli in butter and garlic and turkey leg from the grill.. 😋
284 6 3d
officialmariajade
@madmarvolous yes
josephsanatomy
😍😍😍
326 7 4d
love_latashamarie
Pretty pic... 😉
southkid_titoguapo
Sup. I was in Miami this weekend, i was trinna hit u up
But what do you know about this? 😳😩😂.. I wanted to be like my break dancing father so bad! Face is so serious! #letthejokssbegin
294 13 1w
persuadem3.mm
Bae a beast in these streets lol @officialmariajade fr tho!!!! Text me boo
who_iz_pabo
😘❤️💋
I am crying right now 😂😂😂😂😂😂😂 let the jokes begin! I was about 16years old killing the matrix! I would make my head touch the floor(no hands) and come back up... Look at that face tho! 😆 #myspacepics
258 18 1w
mr.toneloc1970
You can still do that ? Lol @officialmariajade
officialmariajade
@mr.toneloc1970 yes sometimes but my back hurts when I'm done
Dark makeup by yours truly with a hint of glitter lips
547 10 1w
officialmariajade
@persuadem3.mm I miss u too!!!! I can't wait to reunite.. I love y'all
uhoh_itstia
😍😍😍🙌🙌🙌 yeesss!!!!
@clubkodmia tonight
630 13 1w
stephsobossy
😩😍😍😍😍
kfifth
😍🙌
Here's an early throwback! 😂😂😂 this was back in 2007! Still in high school! If only I could get this body completely back! #schoolbathroomflipphonepics
367 13 1w
youngduce305
😍😍😍😍😍
queen.illy
That flip phone doe 😂😂
Not the biggest lasagna fan but I decided to try to make it. It's really flavorful,but why the hell is it falling apart so much! Ruins my moment 😑
314 11 1w
officialmariajade
@ibeastpole_ hey boo
kvglamourgirl
👏👏👏👏👏👏👏👏
Good morning to you! The birds are chirping! But they can shut the F*** up because I'm going to bed! #fawwwwwkumeannnnn
637 12 1w
nascarrnat
@teamnolo
sunn_kist17
@becc_johnsonn

loading